Mašine za centriranje trapa BEISSBARTH Germany

Cena od 18.787 €
Produktivnost na prvom mestu. 3D tehnologija merenja sa četiri HD kamere. Fiksni položaj kamera, montaža na zidu ili stubu.

Cena na upit
Aparat za podešavanje geometrije vozila VAG grupe sa 3D tehnologijom merenja. Sa podrškom za podešavanje ADAS sistema.

Cena na upit
3D uredjaj za merenje BMW i Mini vozila. Markeri za merenje visine karoserije u sastavu opreme.

Cena od 8.620 €
Ako želite nemačku tradiciju i kvalitet. Bežična optika trapa sa osam CCD senzora. Za kanal ili dizalicu.

Cena na upit
Standard u VAG servisu. Aparat za reglažu trapa vozila Volkswagen grupe. Bežična veza, osam CCD senzora.

Cena na upit
Profesionalno merenje vozila prema BMW standardima. Bežična konekcija, osam CCD senzora.

Cena na upit
Bežični, osam CCD senzora, quick hvatači. Specijalizovan softver za Daimler-Benz vozila.
Mašine za centriranje trapa CEMB Italy

Cena na upit
Reglaža trapa bez ikakvog kontakta sa točkovima ili vozilom. Merenje nagiba i raspona za 5 sekundi.

Cena od 11.138 €
3D aparat za centriranje trapa za dizalicu i kanal. Uvedite najnoviju 3D tehnologiju u Vaš servis.

Cena od 9.454 €
Mobilni uredjaj za reglažu trapa sa klasičnom CCD tehnologijom. Naš najprodavaniji model.

Cena od 10.362 €
Najbolje za Vaš teretni program. Bežična reglaža sa osam CCD kamera.

Cena od 13.250 €
Hibridni uredjaj za sva putnička i teretna vozila sa osam CCD senzora. Bežična komunikacija.
Mašine za centriranje trapa Yancheng Tech China

Cena od 5.490 €
3D reglaža trapa sa HD kamerama, automatskom sinhronizacijom, za dizalicu i kanal. Dobre stvari ponekad nisu skupe.

Cena 360 €
Za putnička i lakoteretna vozila do 3.5t nosivosti. Za bilo koji CCD ili 3D uređaj, dizalicu ili kanal.
Ostale informacije
Polovne mašine za reglazu trapa sa garancijom
Trenuntno nemamo polovnih uređaja u ponudi. Molimo Vas da nas kontaktirate ukoliko želite da Vas obaveštavamo o uredjajima koji se pojave u ponudi.
Geometrija trapa - opšti pojmovi
Pogledajte najvažnije parametre trapa koji utiču na ponašanje vozila na putu i trošenje guma. Dobro poznavanje ovih parametara je neophodan uslov za svakog profesionalnog majstora koji se bavi geometrijom trapa.