Reglaža trapa za teretni program - kamione i autobuse

Masina za centriranje trapa za kamione i autobuse DWA 1000W Truck

DWA 1100 TRUCK.
Najbolje za Vaš teretni servis.

Sve cene su po paritetu fco Beograd sa pdv-om bez prevoza do kupca i montaže. Pošaljite nam upit ili zatražite zvaničnu ponudu:

Video

Izaberite Vaš DWA 1100 Truck

Masina za centriranje trapa za teretni program CEMB DWA 1100 Truck

DWA 1100 TRUCK
13.764 €

Za profi radionice
Mobilni orman, Win PC
Prateća oprema

Brošura PDF

Masina za centriranje trapa za teretna vozila CEMB DWA 1100 Trolley Truck

DWA 1100 TRUCK TROLLEY
12.592 €

Za mobilne radionice
Mobilna kolica, 10" tablet
Prateća oprema

Brošura PDF

Masina za reglazu trapa CEMB DWA 1100 Truck

DWA 1100 TRUCK LIGHT
10.362 €

Maksimalna ušteda
Bez ormana i PC-a
Prateća oprema

Brošura PDF

Prateća oprema

Prateća oprema za masinu za centriranje trapa

Dodatna oprema

Adapter šipka za merenje trapa poluprikolice

Trailer-bar

Adapter šipka za merenje i reglazu poluprikolica. Sa pratećim softverom i uputstvom za upotrebu.

Navozne rampe za obrtne ploče za centriranje trapa

Navozne rampe (2 kom)

Za teretne obrtne ploče. Potrebne su samo u slučaju da se ploče ne ukopavaju u kanalu !

Podešavajte najnovijim CCD senzorima

Reglaža trapa kamiona i autobusa predstavlja veliki izazov ne samo za majstore već i za proizvođače savremenih masina za centriranje trapa, pre svega zbog dužine šasije kao i gabarita teretnih točkova. Iz tih razloga CEMB je posvetio posebnu pažnju dizajnu senzorskih glava koje sada imaju specijalan oblik na prednjoj kameri čime se sprečava mogući prekid mernog zraka na prednjoj osovini. Time je omogućeno da ovaj uredjaj može meriti geometriju kamiona i autobusa bez upotrebe ikakvih dodatnih adaptera.

Uredjaj za centriranje trapa za teretna vozila
Merenje trapa bez upotrebe dodatnih adaptera

Pogledajte koje su sve najvažnije karakteristike novih senzorskih glava:

  • Konstantna provera preciznosti merenja
  • Integrisana elektronika otporna na udar
  • Domet IC kamera 12m (max. dužina šasije)
  • Senzorske glave male težine (2.6 kg)

Izaberite broj osovina

Softver Vam pruža izbor rada do maksimalno 7 osovina: 2 upravljačke i 5 zadnjih. Plava strelica na poslednjoj zadnjoj osovini naznačava da je ona referentna. To je i prva osovina na koju se montiraju zadnje merne glave i zajedno sa prvom upravljačkom osovinom određuju pravac simetrije.

 
Centrirajte sva vozila koja imaju max. 7 osovina

Sistem rada sa 8 CCD senzora pruža mogućnost podešavanja svih najvažnijih parametara prednjeg i zadnjeg trapa. Medjutim, Vi imate i izbor rada sa samo dve prednje glave, što je posebno korisno kada radite vozila koja imaju fiksnu zadnju osovinu kao što su manji dostavni kamioni. Pomoću opcionog trailer bar-a možete da radite i poluprikolice.

Program Vas vodi kroz ceo postupak

Osnovni postupak rada sa kompjuterom je izuzetno jednostavan a grafički prikaz je skoro identičan onom koji ima putnička masina za reglazu trapa. Pratite instrukcije na ekranu i softver će Vas voditi korak po korak od početka do kraja procesa. Kompletna baza podataka za teretna vozila preuzeta je iz softvera Autodata. Softver nije vremenski ograničen i možete ga po želji nadograđivati jednom godišnje.

Na ovoj slici vidite da je samo potrebno podesiti trap tako da žuta strelica bude u okviru zelenog polja koje označava dozvoljenu toleranciju. Kao i kod svih aparata za optiku trapa i ovde možete da odštampate izveštaj. Bilo da se radi o vrednostima uglova, geometriji šasije, podacima o vozilu i vlasniku itd, možete to sačuvati na papiru kao i u memoriji računara.

Dimenzije